fredag 15 oktober 2010

Så här blev det!

Lite tråkigt att behöva lägga ut reportaget som var i tidningen genom egentagna bilder på tidningen, men då smålänningen inte har sina reportage på nätet tänkte jag att jag ändå vill dela med mig av hur det såg ut. Inte helt lätt att läsa kanske men med skarpa ögon går det :-)



Det var reportern själv, på smålänningen, som valde vilka bilder som skulle vara med i reportaget. Jag tycker det var ett fint reportage och är faktiskt nöjd! Kanske inte bästa bilden på mig (men det tycker jag aldrig) men det bjuder jag på!

7 kommentarer:

Sara sa...

Finfina du =)

Erika - Bakglädje sa...

Vilket fint reportage. Du gör jättefina tårtor så det är kul att du fått uppmärksamhet.

Anonym sa...

Vad bra det blev! Den där lilla babyn är min favorit. Önskar jag skulle kunna få till det så där bra. Känner igen det där med att man inte blir nöjd med bilden på sig själv. Men jag brukar tänka att det är så där jag ser ut och folk ser mig som jag ser ut på bilden. Även om man själv har en nåågot bättre version över hur man egentligen ser ut. Lycka till i fortsättningen.

MM Cake Design sa...

Så vackra och fina är dina tårtor att de kommer säkert att skriva många gånger till om dig!

sana sa...

Du är grymt!
kul att man va i tidning ;)

Bakverk och Fikastunder sa...

Vilken grej, att få vara med i tidningen. Grattis!

Carola-Mycakes sa...

Jag gillar din kommentar "jag drömmer om tårtor" det gör jag med :)