torsdag 23 september 2010

Det snurrar men imorgon ska jag stanna!

Tiden snurrar på i faslig fart. Hinner ju knappt med. Har så mycket att göra, både på tårt- och bakfronten men också privat. Med två barn, 3,5 år och 6 månader är det fullt upp, sen får man inte glömma bort hunden heller, eller maken för den delen ;-)
Tankarna har snurrat mycket, funderar på framtiden, vad jag vill göra, vill prova något nytt samtidigt som jag trivs med det jag har.


Men i alla fall, i tisdags var jag och handlade hos MarieMaries HobbyCorner och fick då med mig lite roliga tårtgrejor, bild kommer! Fick också med en sak till en tävling på bloggen, något som är väldigt bra att ha! Så håll utkik efter tävlingen, den kommer snart. I morgon ska jag dock försöka visa vad jag fick av Marie samt lägga in de senaste tårtorna.

Inga kommentarer: